20. november 2017. Félix. °C  drop down arrow
Svet financií jasne a pútavo
Quotes by TradingView
 

Najviac Slovákov číta denník Nový Čas, ukázal prieskum

SITA SITA SITA  12.11.2016 12.11.2016  
 

Najčítanejším týždenníkom je Plus 7 dní s čítanosťou osem percent.
BRATISLAVA 12. novembra (WebNoviny.sk) - Najviac čitateľov má z celoštátnych denníkov Nový Čas. V rebríčku čítanosti nasledujú denníky Sme a Pravda. Vyplýva to z výsledkov národného prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index (MML - TGI) v 2. a 3. kvartáli 2016, ktoré agentúre SITA poskytla Linda Kleinertová z MML - TGI.
Posledné vydanie niektorého z celoštátnych denníkov čítalo 29 percent populácie vo veku 14 až 79 rokov. Za posledných 14 dní si niektorý celoštátny denník prečítalo 65 percent populácie. Nový Čas si prvú pozíciu v rebríčku čítanosti celoštátnych denníkov udržal s čítanosťou 15 percent, denníky Sme a Pravda majú čítanosť šesť percent. S päťpercentnou čítanosťou nasleduje denník Plus jeden deň a Šport so štyrmi percentami. Korzár spolu s denníkom Hospodárske noviny majú čítanosť tri percentá obyvateľov vo veku 14 - 79 rokov.
Posledné vydanie niektorého z monitorovaných týždenníkov si prečíta alebo prelistuje 39 % populácie. Najčítanejším týždenníkom je Plus 7 dní s čítanosťou 8 %. Ďalšie pozície obsadili so šesťpercentnou čítanosťou týždenníky Báječná žena, Život a Nový čas pre ženy. Nasleduje Slovenka, Eurotelevízia a Katolícke noviny so 4 %. Sieť týždenníkov Regionálne noviny (RegionPRESS) dosiahla 10-percentnú čítanosť, sieť Petit Press MY noviny má čítanosť 7 %.
Celková čítanosť dvojtýždenníkov je 13 %. Najčítanejším titulom medzi dvojtýždenníkmi je TV max s 5 %. Nasleduje Tele plus a Bratislavské noviny s 2 %. Dvojtýždenník Relax dosiahol 1% čítanosť. Sieť titulov ECHO Dvojtýždenníky dosiahla čítanosť 3%.
Mesačníky v 2. a 3. kvartáli tohto roka čítalo 44% obyvateľov Slovenska. Poradie mesačníkov, ktoré sú na Slovensku bežne dostupné, otvára časopis Záhradkár s 8%. Čítanosť 7% má mesačník Zdravie. Nasledujú Eva a EMMA s čítanosťou 5%. Ďalší je mesačník Nový čas Krížovky so 4% a za ním Auto magazín a Auto motor a šport s čítanosťou 3%.
Spoločnosť Median SK prieskum uskutočnila v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media od 4. apríla do 18. septembra na vzorke 4 241 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14 až 79 rokov. Na Slovensku sa tento prieskum kontinuálne robí od roku 1997.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

Zdroj a foto: SITA

Aktuálne správy

tlacove spravy left arrowtlacove spravy right arrow