15. december 2017. Ivica. °C  drop down arrow
Svet financií jasne a pútavo
Quotes by TradingView
 

3 destinácie pre váš biznis

NextFuture NextFuture NextFuture  1.8.2013 1.8.2013  

Slovné spojenie „kongresová turistika“ je prevzaté zo zahraničia a znie na prvé počutie možno príliš vážne. V skutočnosti ide o stretnutie na jednom mieste kam prichádzajú účastníci z rôznych kútov krajiny, príp. sveta. Za takýmto stretnutím sa však skrýva komplexná požiadavka „investora“ – organizátora, či už odbornej konferencie, workshopu, seminára, školenia alebo team-buildingu, od výberu vhodnej lokality až po výber atraktívneho hotelového rezortu.

 

Ak sa spoločnosť rozhodne „vycestovať“ so svojím seminárom, školením alebo workshopom mimo svoje sídlo, dnes už vyžaduje kvalitné hotelové zázemie a chce maximálne využiť všetky služby, ktoré hotel a jeho okolie ponúka.

Trendy udáva náročný klient...

Dnes majú najväčšiu šancu na úspech hotely, ktoré pochopili trendy modernej doby a aktívne a systematicky sa chopili obchodných príležitostí. Zrekonštruovali či dokonca vybudovali nanovo známe „destinácie“ a tým si zaručili záujem i nových, čím ďalej tým náročnejších klientov.

Kvalitné hotelové zázemie neznamená len skúsený a ústretový personál, kvalitné služby, chutnú a zdravú kuchyňu, dostatočnú kapacitu, variabilitu a vybavenie kongresových priestorov, ale takisto schopnosť manažmentu operatívne reagovať na nečakané požiadavky klienta. Spoľahlivé technické zázemie ako pripojenie na internet, prezentačná a audiovizuálna technika, obrazovky a tlmočnícke zariadenia patria dnes už k nevyhnutnému štandardu.

Ak práve hľadáte kongres hotel a rozmýšľate odkiaľ začať, skúste výberom prostredia a potom výber zužovať podľa cieľovej skupiny a typu akcie či náročnosti pozvaných. Nájsť rezort zodpovedajúci vašim predstavám bude potom ľahšie ako sa vám zdá.

V posledných rokoch sa zvýšil dopyt po cenovo dostupnejších priestoroch a kongresová turistika sa presunula aj mimo naše hlavné mesto. Ideálna ponuka by mala byť vyvážená v duchu optimálnej ceny a kvality s dnes už nevyhnutnou pridanou hodnotou vo forme buď rôznych benefitov alebo atraktívneho okolia s čím úzko súvisí rozvinutý cestovný ruch.

15-ročné skúsenosti na brehu seneckých jazier

Okolie Bratislavy je doslova posiate hotelmi a penziónmi, máloktorý má však úspešnú 15-ročnú kongresovú bilanciu, skúsenosti a spokojných zákazníkov. V dostupnej vzdialenosti od rušného hlavného mesta, na brehu seneckých jazier nájdete Hotel SENEC****. Je to jeden z najvyhľadávanejších kongres hotelov na Slovensku s kapacitou kongresového centra až 650 ôsob. Kongresové priestory neďalekého Hotela RELAX*** poskytujú v 3 salónikoch a 2 konferenčných sálach variabilitu usporiadania sedenia s kapacitou od 12 do 50 osôb.

Zlatá stredná cesta v Štiavnických vrchoch

Stredné Slovensko, kde je zo západu aj východu rovnako ďaleko, je ideálne miesto na konanie akcií s celoslovenskou účasťou. Stred Slovenska skrýva magické miesto v ešte takmer panenských, chránených Štiavnických vrchoch s poriadnou dávkou čerstvého vzduchu - Hotel SITNO*** vo Vyhniach. Nájdete tu okrem moderných zrekonštruovaných priestorov s kapacitou kongresového centra až 450 osôb aj atraktívny areál na rekreačné vyžitie účastníkov školení. Príroda naokolo doslova láka na turistiku, vrátane cykloturistiky, neďaleké mesto Banská Štiavnica vás vtiahne do sveta baníckej histórie.

Trinity hotel

Tatranská tradícia a skúsenosti

Práve v Tatrách existuje veľa možností pre kongresovú turistiku vrátane tradícií a skúseností. Jedným z nich, známy nielen vďaka svojej netypickej kruhovej architektúre je ATRIUM Hotel*** v Novom Smokovci. Kongresové centrum disponuje dvoma kongresovými sálami s kapacitou 200 a 100 osôb ako aj niekoľkými seminárnymi miestnosťami pre 20 až 50 osôb. Na rôzne možnosti využitia voľného času vo Vysokých Tatrách, vrátane hotelového wellness centra, asi nie je potrebné špeciálne upozorňovať.

Motivácia, odmena alebo oslava úspechov

Okrem klasických kongresov a školení vedia tieto spomínané 4 hotely spojené v prvej slovenskej hotelovej aliancii pod hlavičkou TRINITY Hotels pripraviť pre vašich zamestnancov motivačné alebo odmeňovacie pobyty, celofiremnú sezónnu akciu od napr. letných športových hier až po slávnostnú vianočnú večeru alebo vaše významné firemné výročia a plesy.

Aliancia TRINITY Hotels vznikla v roku 2009, v čase, keď sa začínala hospodárska kríza, v čase, keď trh začal stagnovať a v čase, keď nad mnohými hotelmi opäť viseli otázniky. Že bol tento krok správny sa potvrdilo v najbližších rokoch. Profesionálny a cieľavedomý tím nielen obchodníkov, ale celého hotelového personálu vybudoval pod vedením šikovného manažmentu novú značku a silného hráča v hotelovom segmente.

Jednou z podmienok pri rozvoji kongresovej turistiky je nepochybne dostupnosť destinácie (blízkosť letiska, diaľnice,...) a atraktivita lokality, čo je v prípade TRINITY Hotels určite splnené. Svedčí o tom najmä množstvo spokojných klientov.

Aktuálne správy

tlacove spravy left arrowtlacove spravy right arrow