24. jún 2017. Ján. °C  drop down arrow
Svet financií jasne a pútavo
 

Business Lease spúšťa medzinárodný koncept starostlivosti Care Online

NextFuture NextFuture NextFuture  15.12.2014 15.12.2014  

Po úvodnej fáze testovania štartuje nadnárodná spoločnosť svoj responzívny web pre vodičov a fleet manažérov.

Byť vodičom a správcom vozidlových parkov k dispozícii 24-hodín 7 dní v týždni a zabezpečovať im zároveň individuálnu starostlivosť a jedinečný prístup. Aj to je podstata nového medzinárodného konceptu starostlivosti Care Online nadnárodnej skupiny Business Lease, ktorý už má za sebou úvodnú fázu testovania zo strany firiem. Skupina pôsobí v piatich krajinách – na Slovensku, v Česku, Poľsku, Maďarsku a v Holandsku.

„Až 80 % účastníkov pilotnej fázy potvrdilo, že koncept je silným nástrojom na manažovanie vozidlového parku,“ poznamenáva Business Lease. Základom konceptu Care Online je  responzívna webová stránka, ktorá zjednodušuje klientom všetky procesy a umožňuje im požiadať o asistenciu Business Lease 24 hodín 7 dní v týždni vďaka interaktívnemu tlačidlu na obrazovke ich smartfónu, tabletu či desktopu. Všetko priamo cez webovú stránku Business Lease. Webová stránka je pritom zjednotená vo všetkých krajinách, kde skupina pôsobí, čím sa zjednotili aj služby a produkty, ktoré poskytuje. „Analýza pilotnej fázy ukázala, že väčšina klientov pri online starostlivosti o vozidlový park nateraz využíva  hlavne stolový počítač. Postupne však pribúda firiem pripájajúcich sa a komunikujúcich cez smartfóny,“ zdôrazňuje spoločnosť.    

Dôvod spustenia online konceptu vychádza z filozofie Business Lease „Same Cars, Better Care“. Teda základom je lepšia starostlivosť, pretože autá sú všade rovnaké. „Care Onlne je v prvom rade o ľuďoch, nie o autách. Dôveryhodný a osobný kontakt, jedinečnosť vodiča a fleetového manažéra, naša priama pomoc kombináciou online a offline prístupu sú základné princípy responzívneho webu spoločnosti,“ vysvetľuje Business Lease.

Responzívny web je zameraný hlavne na dve skupiny - vodiči a správcovia vozidlových parkov. Vďaka personalizácii stránky sa po zalogovaní dostáva na svoje konto a má tak možnosť nepretržite sledovať online správu vozidlového parku firmy, dostávať napríklad informácie o potrebe servisných prehliadok, dodacích termínoch a ich prípadných zmenách, o stave riešenia poistných udalostí, kontrolovať pravidelné reporty, nájazdy kilometrov zo strany vodičov firmy, stav palivových kariet, prípadne má rýchly prístup k dôležitým informáciám či odpovediam na najčastejšie otázky, ako aj prístup k tiesňovej linke  v prípade aktuálnej dopravnej nehody, nefunkčnosti vozidla a podobne. Cez Business Lease Blue Care Monitor zároveň vidí celkové náklady mobility a CO2 emisií vozidlového parku firmy a možnosti, ako efektívne tieto náklady znížiť.

„Mobilita je pre klientov veľmi dôležitá a v podstate nevyhnutná súčasť ich dňa – pracovného aj súkromného. Aj preto je nevyhnutné, aby sme im boli popri osobnom kontakte k dispozícii aj online 24 hodín 7 dní v týždni,“ dodáva spoločnosť. 

Zdroj: Business Lease Slovakia.

Aktuálne správy

tlacove spravy left arrowtlacove spravy right arrow