22. august 2017. Tichomír. °C  drop down arrow
Svet financií jasne a pútavo
 

Coach Eau de Toilette sa inšpiruje spontánnou energiou a štýlom mesta New York City

 29.3.2017 29.3.2017  

Je to vôňa plná kontrastov – temperamentná a žiarivá, a pritom zmyselná a ženská.

 

REKLAMNÁ KAMPAŇ

Režisérom kampane je Steven Meisel, v hlavnej úlohe sa predstavuje hviezdna herečka Chloë Grace Moretz, ktorá sa práve vydáva na „road trip“ kultovou americkou cestou do New York City v historickom modeli Cadillac. Jej uvoľnenosť, bezprostrednosť a vnútorná krása sú dokonale zachytené aj v reklamnom vizuáli.

VÔŇA

Coach Eau de Toilette sa inšpiruje spontánnou energiou a štýlom mesta New York City. Vôňu plnú kontrastov otvára čerstvá hruška, ktorá ponecháva dostatok priestoru nadčasovej a elegantnej bielej ruži, po ktorej nasleduje základ so zmyselným cédrom.

Tvorcami vône sú Sonia Constant a Natalie Gracia-Cetto.

PYRAMÍDA TÓNOV

Hlava: šťavnatá hruška, mandarínkový olej (Mandarin Oil Italy Orpur®), ružový grapefruit, liči
Srdce: biela ruža, ružový olej (Rose Oil Bulgaria Orpur®), Mahonial™, jazmínový absolút (Sambac Jasmine Absolute Orpur®)
Základ: biely céder, pižmo, santal, akord dubového machu

FLAKÓN

Pocta luxusnému dedičstvu kožených výrobkov Coach. Žensky pôsobiaci oválny flakón nesie v sebe niekoľko ikonických prvkov Coach. Uzáver flakónu pripomína strieborný zámok na kabelkách Coach. Ebenový štítok visí z hrdla flakónu a dodáva mu absolútny dotyk rafinovanosti.

Ikonické logo koňa a koča je príťažlivo vygravírované v skle flakónu.

BALENIE

Na dotyk príjemné balenie evokuje pocit kože. Ženský dizajn balenia skrášľuje ikonický symbol koňa a logo koča.

LÍNIA

Toaletná voda 30 ml
Toaletná voda 50 ml
Toaletná voda 90 ml

TVÁR

Výkonný tvorivý riaditeľ značky Coach, Stuart Vevers, obsadil ako tvár kampane k vôni Coach Eau de Toilette herečku Chloë Grace Moretz. Moretz spolupracuje so značkou už dva roky a výborne stelesňuje hodnoty Coach – Američanka srdcom aj dušou, pôsobí mladistvo, moderne a autenticky, vyžaruje prirodzenú krásu a bezprostrednosť.

„Je to pre mňa pocta byť tvárou tejto vône,” hovorí Moretz. „Coach je pre mňa všetkým tým, čo milujem. Je to moderná a radostná značka. Dokonale zachytáva dušu, energiu a náladu toho, čo do nej vložil Stuart Vevers.”

Moretz odštartovala kariéru herečky už ako 7-ročná a do svojich 18 rokov zvládla rôzne úlohy v 30 úspešných filmoch.

PRÍBEH COACH

Coach, originálna americká značka kožených výrobkov vznikla v roku 1941 priamo v srdci Manhattanu. Od skromných začiatkov malej rodinnej dielne v meste New York značka prerástla do celosvetovej ikony životného štýlu známej bezchybnou kvalitou, spracovaním a dizajnom.

Zakladateľ značky Coach, Miles Cahn, sa spočiatku inšpiroval neodlúčiteľnou americkou tradíciou baseballu a príjemného pocitu kože ošúchanej baseballovej rukavice, na ktorej sa časom vytvorí patina svedčiaca o minulosti jej nositeľa a ktorá s vekom naberá na kráse. Táto idea inšpiruje značku dodnes a ovplyvňuje každý krok jej tvorivého procesu.

COACH V SÚČASNOSTI

“Snažil som sa vytvoriť niečo iné, alternatívu k tomu, čo je bežne dostupné. Znamenalo to nájsť to, čo robí Coach unikátnym. Myslím, že je to práve americká ľahkosť a nadhľad, ktoré teraz prichádzajú v nových stvárneniach.” Stuart Vevers

Coach je dnes dizajnovým domom moderných a luxusných doplnkov, ktoré spájajú výnimočné kožené a iné materiály s inovačným dizajnom. Kolekcie Stuarta Veversa sú bezprostredné aj osobné, tvrdo odrážajú mestský štýl. Keďže vône sú dôležitou súčasťou príbehu Coach, Stuart Vevers sa aktívne zapájal do všetkých štádií tvorivého procesu novej vône Coach Eau de Toilette, aby zabezpečil autentické voňavé vyjadrenie značky Coach.

Vôňu Coach Eau de Toilette nájdete v predaji od marca 2017.

Aktuálne správy

tlacove spravy left arrowtlacove spravy right arrow