23. jún 2017. Sidónia. °C  drop down arrow
Svet financií jasne a pútavo
 

Každý druhý zákazník sa pri nákupe online rozhoduje podľa referencií

NextFuture NextFuture NextFuture  29.1.2015 29.1.2015  

Až 52 % slovenských spotrebiteľov nakupujúcich na internete vie, aký tovar chce kúpiť, ale nemá jasnú predstavu o jeho prevedení či o značke. Svoje rozhodnutie tak vyše polovica zákazníkov e-shopov robí až na základe referencií, ktoré si na internete prečíta.

Vyplýva to z online prieskumu nezávislého nákupného radcu Heureka.sk v spolupráci s prieskumnou agentúrou NMS Market Research, ktorého sa zúčastnilo približne 800 respondentov. Heureka.sk porovnáva slovenské e-shopy, ich tovary a ceny.

“Viac ako tretina zákazníkov má pri návšteve internetového obchodu jasný cieľ. Vie nielen to, aký produkt chce kúpiť, ale pozná aj jeho značku. Cez internet hľadá už len najvhodnejší e-shop, v ktorom ho kúpi,” hovorí riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.

Konkrétnejšiu predstavu o nakupovaných produktoch majú viac muži (37 %) ako ženy (29 %). Ako inšpiráciu využíva e-shopy až 22 % študentov nakupujúcich online, ale nula percent dôchodcov. 

Zdroj: TS heureka

Aktuálne správy

tlacove spravy left arrowtlacove spravy right arrow