24. jún 2017. Ján. °C  drop down arrow
Svet financií jasne a pútavo
 

Lepšie pracovné podmienky

PR PR  27.4.2017 27.4.2017  

Pred nástupom do novej práce si kladieme otázky, aké bude prostredie, v ktorom budeme pracovať a či nás ostatní zamestnanci príjmu do kolektívu. Na túto otázku je predčasné odpovedať, pretože situácia, ktorá sa na začiatku môže zdať prijateľná, neskôr prijateľná už nemusí byť. Inými slovami, prvé dni v novom zamestnaní sa vám môžu zdať dobré. Časom sa však situácia môže zhoršovať a príčinou tejto situácie nebude nič iné, len rivalita medzi zamestnancami.

Kompetentní by mali konať

Za lepšie pracovné podmienky môžete, resp. máte právo ako zamestnanec bojovať. V prvom rade by si však majiteľ/ konateľ firmy mal uvedomovať, že kontrolovanie pracovných podmienok je len v jeho kompetencii. Či už bude potrebná zmena správcu bytového domu, alebo nákup nových technológii, nie je povinnosťou každého zamestnanca neustále naháňať svojich nadriadených a upozorňovať ich na prípadné problémy na pracovisku.

Inovácia technológií

Ako už dobre vieme, technológie sa vyvíjajú, preto firma, ktorá neinovuje, resp. zaspala na vavrínoch, ohrozuje svoje podnikateľské aktivity a okrem toho aj zdravie svojich zamestnancov. Inovácia technológií a zariadenia priestoru je viac než nevyhnutná, preto by ste ako podnikateľ mali byť na tieto výdaje pripravený už v predstihu. Treba sa zmieriť aj s tým, že po čase sa opotrebuje aj na mieru vyrobený kancelársky nábytok. Stroje, ktoré ste potrebovali na výrobu finálneho predávaného produktu, po čase odídu a bude ich potrebné vymeniť za nové, výkonnejšie.

Pravidlá, ktoré dodržiavajte

Musíte sa ale niekedy zmieriť s tým, že každému zamestnancovi nevyhoviete. Niektorým bude vadiť výrazná vôňa osviežovačov vzduchu, niekomu naopak nebude vadiť. Niekto sa bude sťažovať na zimu v halách, niekto nie. Aby ste však zamestnancom zabezpečili lepšie pracovné podmienky, prečítajte si tieto pravidlá a následne sa ich držte.

  1. Pravidelne kontrolujte a revitalizujte používané technológie vo firme.
  2. Zabezpečujte BOZP.
  3. Vypočujte zamestnancov. Nevyhýbajte sa im.

Aktuálne správy

tlacove spravy left arrowtlacove spravy right arrow