23. jún 2017. Sidónia. °C  drop down arrow
Svet financií jasne a pútavo
 

Marketing ŠKODA AUTO Slovensko má nového šéfa

zdroj: ŠKODA AUTO zdroj: ŠKODA AUTO zdroj: ŠKODA AUTO  16.1.2017 16.1.2017  

S príchodom nového roka nastala v spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko zmena v top manažmente. Od 1. januára 2017 riadi marketingové aktivity spoločnosti Ing. Jan Steyrer, ktorý mal doposiaľ na starosti rozvoj dílerskej siete v centrále spoločnosti v Mladej Boleslavi. Skúsený manažér nahradil na pozícii Ing. Romana Holienčíka, ktorý v ŠKODA AUTO Slovensko pôsobil takmer 13 rokov.

„Budovanie imidžu značky ŠKODA, ktorá je na Slovensku trhovým lídrom, je pre mňa veľkou profesionálnou výzvou. O to viac, že v tomto roku vstupuje spoločnosť ŠKODA AUTO do nového segmentu SUV, ktorý sa nesmierne rýchlo vyvíja a otvára značke nové obchodné, ako aj komunikačné príležitosti. Značku ŠKODA dokonale poznám. Dovolím si povedať, že po viac ako dvanástich rokoch práce pre túto spoločnosť ju mám zakódovanú v mojej DNA. Som presvedčený, že ŠKODA môže byť na Slovensku ešte dominantnejšou značkou ako doteraz,“ hovorí Ing. Jan Steyrer, nový vedúci marketingu spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.

Takmer celá profesionálna dráha Ing. Jana Steyrera sa viaže k práci pre českú automobilku. Pre spoločnosť ŠKODA AUTO pracuje od roku 2005, kam nastúpil po ukončení Ekonomickej univerzity v Prahe. Počas viac ako 12-tich rokoch prešiel viacerými pozíciami a získal dokonalý prehľad a skúsenosti, ktoré ho predurčujú viesť marketingové aktivity značky na tej najvyššej úrovni.

Skúsenosti s prácou na medzinárodnom trhu získal počas ročného pôsobenia v Rusku (2008 – 2009), kde mal na starosti rozvoj dílerskej siete medzinárodnej divízie spoločnosti ŠKODA AUTO. S rastúcim významom dílerskej siete dostal v rokoch 2011 – 2014 ako odborník kompetenciu viesť novovzniknuté oddelenie na pozícii vedúceho distribučnej stratégie. V ostatných rokoch v Mladej Boleslavi získal bohaté skúsenosti v oblasti stratégie riadenia a corporate identity spoločnosti ŠKODA AUTO. Od roku 2014 zodpovedal za celosvetovú sieť predajcov a aplikovanie firemnej stratégie v pozícii riaditeľa pre strategické riadenie a corporate identity. V auguste 2015 sa stal šéfom rozvoja dílerskej siete v centrále v Mladej Boleslavi.

Od januára tohto roka prešiel v rámci koncernu na pozíciu vedúceho marketingu spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko, kde bude zodpovedať za marketingovú komunikáciu značky, sponzoring a eventy, a rovnako aj za realizáciu strategických a obchodných cieľov značky na slovenskom trhu.

Ing. Jan Steyrer nahradil na pozícii Ing. Romana Holienčíka, ktorý v ŠKODA AUTO Slovensko pôsobil od roku 2004. 

 

Aktuálne správy

tlacove spravy left arrowtlacove spravy right arrow