26. jún 2017. Adriána. °C  drop down arrow
Svet financií jasne a pútavo
 

Najviac žien na materskej nakupuje cez internet v Žilinskom kraji

NextFuture NextFuture NextFuture  30.4.2014 30.4.2014  

Nakupovanie cez internet je populárne u všetkých vekových aj sociálnych skupín. Z hľadiska pracovného zaradenia predstavujú zhruba 19 % Slovákov navštevujúcich internetové obchody študenti, 11 % podnikatelia, 4 % nepracujúci a 3 % dôchodcovia.

Rodičia na materskej dovolenke nakupujúci cez internet tvoria približne 5 % celkovej populácie online spotrebiteľov, pričom na jedného otecka starajúceho sa o dieťa pripadá 51 mamičiek na materskej. Vyplýva to z prieskumu, ktorý na vzorke takmer 2.000 respondentov nakupujúcich na internete urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý nákupný radca Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské e-shopy, ich tovary a ceny. „Až 29-% podiel študentov na všetkých obyvateľoch kraja nakupujúcich v e-shopoch má Prešovský kraj. Prvenstvo v podiele rodičov na materskej na celkovom počte online zákazníkov má s 8 % Žilinský kraj a dôchodcov so 6 % Trenčiansky kraj,“ prezrádza riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský. „Hlavnými dôvodmi nákupu cez internet sú pre Slovákov úspora peňazí a času, pohodlie nákupu, ako aj širší sortiment v e-shopoch,“ uzatvára riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.

Zdroj: TS www.heureka.sk

Aktuálne správy

tlacove spravy left arrowtlacove spravy right arrow