19. september 2017. Konštantín. °C  drop down arrow
Svet financií jasne a pútavo
 

Nové Porsche 911 Carrera 4 test

NextFuture NextFuture NextFuture  4.2.2013 4.2.2013  

Nové Porsche 911 Carrera 4 v sebe spája excelentné vyhotovenie a výkon novej generácie 911 Carrera s dynamickými výhodami poslednej verzie aktívneho pohonu všetkých štyroch kolies a systémom PTM.

 

Nastavenie systému PTM (Porsche Traction Management) sa prejavuje v maximálnom pôžitku z jazdy. Zadný náhon umožňuje lepšiu dynamiku a trakciu pohybu. Nové Porsche 911 Carrera 4 je vlastne „štvorkolka“, ktorá sa správa sa ako typický „športiak“ so zadným náhonom.

 Spája v sebe to najlepšie a dáva majiteľovi možnosť prežiť výnimočnú radosť z jazdy. Pohon všetkých štyroch kolies majiteľa nijako neobmedzuje tak, ako to tradične býva pri vozidlách s pohonom 4x4.

Nový systém pohonu všetkých štyroch kolies modelu 911 je uvedený na trh v dvoch rôznych verziách – ako 911 Carrera 4 a 911 Carrera 4S a každé z nich je dostupné aj ako kupé (dvojmiestne vozidlo) alebo kabriolet. Vozidlá spájajú rovnaké charakteristiky ako to býva pri pohone zadných kolies. Odľahčená konštrukcia auta, záves, motory a prevodovky sú identické. Jedinú výnimku tvorí modifikácia spojená s pohonom všetkých štyroch kolies. To znamená, že i napriek vyššiemu štandardu a riadeniu výkonnosti všetky štyri modely výrazne menej paliva v porovnaní s predchádzajúcimi modelmi.

Navyše, nová 911 Carrera 4 dosahuje úsporu celkovej hmotnosti až do 65 kg. Od dvojpohonových systémov 911 modelov Carrera je možné systém 911 s pohonom všetkých kolies zreteľne odlíšiť najmä vďaka jeho širokej zadnej časti. Zadné podbehy kolies sú zväčšené do dĺžky 22 mm, smerujúc do vonkajšej strany so širšími rozmermi zadných pneumatík.

Inteligentné prevedenie Porsche

Nové Porsche má vysoké štandardy riadenia, výkonnosti a nízku spotrebu paliva. Všetky nové modely majú 7-rýchlostný manuálny prevod a ako štandard dvojspojkovú prevodovku. Verzia Coupé 911 Carrera 4 s 350 hp (257 kW) sa rýchlostne dokáže vyšplhať z nuly na 100 km/h za menej ako 4,5 sekundy (kabriolet za 4,7 sekundy) a dosiahne najvyššiu rýchlosť až do 285 km/h (kabriolet 282 km/h), v závislosti od výbavy. Spotreba paliva je 8,6 litrov na 100 km (CO2 - 203 g/km) pre kupé a 8,7 litrov na 100 km (CO2 205 g/km) pre kabriolet.

Novinkou je indikátor pohonu všetkých štyroch kolies (Porsche Active Safe) a posuvné sklenené strešné okno, o ktoré je rozšírená výbava Sport Chrono.

Ceny modelov sa v Nemecku pohybujú od 97 557 eur za 911 Carrera 4 Coupé a 110 290 eur za Cabrio. Model 911 Carrera 4S stojí 112 313 eur, v rovnakej cene je aj ako kupé (dvojsedadlový model) a 125 046 eur stojí vo verzii kabrioletu.

 

Aktuálne správy

tlacove spravy left arrowtlacove spravy right arrow