23. november 2017. Klement. °C  drop down arrow
Svet financií jasne a pútavo
Quotes by TradingView
 

Slováci hodnotia už každý štvrtý online nákup!

NextFuture NextFuture NextFuture  14.8.2014 14.8.2014  

Hodnotenia a recenzie e-shopov zohrávajú pri nákupoch čoraz väčšiu úlohu. Slováci sa navyše naučili recenzie nielen čítať, ale ich aj aktívne písať. Ohodnotený je tak dnes takmer každý štvrtý nákup, ktorý prebehne cez internet.

„Priemerný počet hodnotení a recenzií nákupov v e-shopoch na nezávislom portály Heureka.sk vzrástol za dva roky trojnásobne na aktuálnych 70.000 mesačne,“ hovorí Tomáš Braverman, riaditeľ portálu, ktorý porovnáva slovenské e-shopy aj ich ceny. Rekord zatiaľ drží vlaňajší december, kedy na Heuréke pribudlo až 110.000 hodnotení. „Keďže občas dochádza aj k udeľovaniu falošných recenzií, sú všetky hodnotenia na webe kontrolované štyrmi spôsobmi a tie nepravé sú odstránené,“ dodáva Braverman. „Zákazníci najčastejšie hodnotia e-shopy ocenené v súťaži ShopRoku, ktorá je tiež jedným z vodidiel pri výbere obchodu. Víťazné internetové obchody získavajú niekoľkonásobne viac hodnotení ako obchody neocenené,“ vysvetľuje Braverman. Hodnotenia sú dôležitým vodidlom aj pre samotné internetové obchody, nakoľko im pomáhajú odhaľovať ich slabé miesta, ktoré môžu následne vylepšiť. Navyše, pri správnej reakcii sa aj negatívne recenzie dajú premeniť v konkurenčnú výhodu.

Zdroj: TS www.heureka.sk

Aktuálne správy

tlacove spravy left arrowtlacove spravy right arrow