11. december 2017. Hilda. °C  drop down arrow
Svet financií jasne a pútavo
Quotes by TradingView
 

Vytvorte pre svojich zamestnancov vhodné pracovné prostredie

 20.11.2017 20.11.2017  

Po nástupe do zamestnania si všímame nielen kolegov, ktorí v danej firme pracujú, ale aj prístup nového zamestnávateľa k svojim zamestnancom. Častokrát sa rozhodneme opustiť zamestnanie ani nie kvôli zlému finančnému ohodnoteniu, ale kvôli zlému pracovnému prostrediu. Ako podnikateľ by ste mali už v začiatkoch svojho podnikania myslieť najmä na vytvorenie vhodného pracovného prostredia, pretože ak toto zanedbáte, urobíte si zlé meno už na začiatku svojho podnikania.

 

Vhodné vybavenie

Nech už podnikáte v ktorejkoľvek oblasti, myslite na to, že šetriť na vybavení vašej firmy by ste rozhodne nemali. Lacné pracovné nástroje a vybavenie priestorov vašej firmy môže ohroziť najmä zdravie vašich zamestnancov a ako správny podnikateľ by ste nemali dopustiť, aby sa vašim zamestnancom niečo stalo. Radšej si priplaťte a budete mať istotu, že vám stroje vydržia dlhšie ako tie lacnejšie. Ak máte kanceláriu, ktorú zdieľate so svojimi zamestnancami, prečo by ste aj im nemali kúpiť kvalitnejšie kancelárske stoličky?

Vzťahy medzi kolegami

Aby zamestnanci mohli vykonávať svoju prácu čo najlepšie, potrebujú, aby mali podporu nielen zo strany zamestnávateľa – nadriadeného, ale aby vychádzali aj s kolegami. Keď na pracovisku vznikajú rozbroje, nielenže to ovplyvňuje chod celej firmy, renomé firmy sa taktiež zhoršuje. Ako zamestnávateľ by ste mali zvážiť výber zamestnancov do vašej firmy. Povahu svojho nového zamestnanca vopred odhadnúť nedokážete. Viete však ovplyvniť vzťahy medzi zamestnancami. Veď ste predsa ich nadriadený.

Ako konateľ firmy môžete do firmy doniesť chutnú kávu, cukríky, čaj, alebo koláč, ak máte nejaký sviatok, ale aj mimo neho. Takouto pozornosťou potešíte každého zamestnanca.

Vzťah zamestnávateľa k zamestnancom

Záležať bude nielen na vzťahu zamestnanca k ostatným kolegom, ale aj na vzťahu medzi zamestnávateľom a zamestnancom. Zamestnávateľ si musí do určitej miery držať odstup, aby ho zamestnanec rešpektoval. Dôležité však je, aby ho naviedol na správne chodníčky v prípade, že niečomu nebude rozumieť a bude potrebovať poradiť. Šéf nie je na to, aby každého karhal, ale na to, aby svojich zamestnancov viedol. Akékoľvek zmeny v spoločnostiach s.r.o. by ste mali preto konzultovať so zamestnancami, najmä ak sa to týka priamo ich.

Aktuálne správy

tlacove spravy left arrowtlacove spravy right arrow