26. september 2017. Edita. °C  drop down arrow
Svet financií jasne a pútavo
 

Allianz patrí medzi najúspešnejšie globálne značky

NextFuture NextFuture NextFuture  24.10.2013 24.10.2013  

Podľa prieskumu konzultačnej spoločnosti Interbrand, hodnota značky Allianz sa medziročne zvýšila o 8 percent a jej súčasná hodnota je približne 6,7 miliardy amerických dolárov.

V rebríčku spoločnosti Interbrand, ktorá hodnotí najlepšie globálne značky, je Allianz 63. najhodnotnejšia značka na svete. Na celom svete má Allianz viac ako 78 miliónov zákazníkov a viac ako 600-tisíc ambasádorov v podobe zamestnancov, obchodných reprezentantov alebo partnerov, ktorí pracujú spolu na úspechu značky Allianz. V súlade s týmto cieľom, približne 80 percent spoločností v skupine Allianz vystupuje pod jednotnou značkou Allianz. Allianz sa taktiež nachádza v rebríčku top 50 najlepších globálnych zelených značiek, ktorý taktiež zostavuje Interbrand. Navyše, už niekoľko rokov je značka Allianz hodnotená v indexe udržateľnosti Dow Jones najvyššie medzi poisťovateľmi.

Zdroj: TS Allianz - Slovenská poisťovňa, a. s.,

Aktuálne správy

tlacove spravy left arrowtlacove spravy right arrow