26. september 2017. Edita. °C  drop down arrow
Svet financií jasne a pútavo
 

Bezpečnosť za volantom aj s Veronikou Velez-Zuzulovou

NextFuture NextFuture NextFuture  1.4.2015 1.4.2015  

UNIQA poisťovňa, a.s. pokračuje v kampani Myslite UNIQA, ktorú spustila na jeseň minulého roka. Jej posolstvom je podnietiť ľudí k premýšľaniu nad vlastným šťastím. UNIQA poisťovňa, a.s. už niekoľko rokov spolupracuje s najúspešnejšou reprezentantkou v alpskom lyžovaní Veronikou Velez-Zuzulovou, ktorú budete môcť zazrieť v atraktívnych videách poukazujúcich na bezpečnosť za volantom.

 

Už od začiatku sa kampaň Myslite UNIQA orientuje výhradne na ľudí, pričom ponecháva osobitý priestor k zmysleniu sa, čo je pre každého z nás dôležité, čo urobiť, aby bol náš život lepší a šťastnejší. Jarná kampaň v sebe nesie všetky hodnoty z jesene, pričom sa snaží upriamiť pozornosť na bezpečnosť za volantom. Verejnosti sa predstaví pod mottom: Myslite na to, že za volantom záleží na okamihoch.

Aktuálnu kampaň podporila aj najúspešnejšia slovenská lyžiarka Veronika Velez-Zuzulová, s ktorou poisťovňa spolupracuje nepretržite už jedno desaťročie. Z posledného spoločného počinu vznikli štyri krátke videá, ktoré približujú chvíle pred cestou a kľúčové momenty za volantom v prepojení na Veroniku na zasnežených svahoch. Zaujímavé videá budú k dispozícii nielen na youtube, ale aj na našej stránke myslite.uniqa.sk.

Jednotlivé témy videí:

  • Zašpinené čelné sklo

Neumyté čelné sklo bráni riadnej viditeľnosti celej plochy vozovky a v prípade prekážky znemožňuje pohotové reakcie. Vo videu sa Veronika predstaví so zašpinenými lyžiarskymi okuliarmi, pričom poukáže na dôležitosť viditeľnosti.

  • Nefunkčné svetlo

Nočné šoférovanie sa bezprostredne spája s vyššou sústredenosťou. Je dôležité byť správne videný a aj správne vidieť. Nefunkčné svetlo ešte viac limituje uhol pohľadu. V podobnom duchu sa Veronika objaví na svahu, pričom jej bude chýbať jedna lyža s palicou. Veronika vystríha, že jazda s nefunkčným svetlom je podobná jazde na svahu s jednou lyžou a palicou.

  • Telefonovanie počas jazdy

V dnešnej uponáhľanej dobe si vybavujeme povinnosti aj za volantom. Naša koncentrácia sa delí medzi telefonický rozhovor a situáciu na ceste. Pozornosť i pohotové reakcie na okolité javy sú potláčané na úkor telefonovania. V ďalšom z videí sa Veronika zjaví na svahu s mobilom v ruke s jasným posolstvom, že sa treba venovať jazde, nie telefonovaniu.

  • Mikrospánok

Strašiakom unavených šoférov je mikrospánok, ktorého výsledkom sú neadekvátne reakcie na dianie na ceste. V modelovej situácii zachváti Veroniku mikrospánok na štarte, vďaka ktorému nestihne pohotovo zareagovať a vyraziť. Pred jazdou, či už za volantom alebo na svahu je dôležité sa správne vyspať.

„UNIQA poisťovňa prišla so skvelým nápadom ako apelovať na bezpečnosť za volantom. Jednoducho a zároveň edukatívne oslovuje vodičov každého veku. Nezáleží na počte prejdených kilometrov, či skúsenostiach vodiča, pred cestou si treba vždy skontrolovať základné veci. Podobne ako to robím ja pred štartom na svahu – okrem koncentrácie na trať si kompletne skontrolujem svoju výstroj,“ hovorí Veronika Velez-Zuzulová.

„Kampaň Myslite UNIQA poukazuje na dôležitosť pripravenosti a predvídania, je potrebné vziať život do vlastných rúk a prijať rozhodnutia, aby bol náš život šťastnejší. Každý deň, častokrát v časovej tiesni, robíme rozhodnutia, ktoré môžu byť pre náš ďalší život kľúčové. Práve na tieto okamihy sme sa snažili poukázať v krátkych videách s Veronikou Velez-Zuzulovou. Veronikina profesionalita, húževnatosť a pozitívny prístup sú synonymom hodnôt spoločnosti UNIQA. Naša kooperácia je už jedno desaťročie vzájomne obohacujúca a inšpirujúca zároveň,“ dodáva Ing. Martin Žáček, CSc., predseda predstavenstva a generálny riaditeľ UNIQA poisťovne, a.s.

Netradičná kampaň so špeciálnym písmom sa predstaví aj netradičným, ale zároveň originálnym spôsobom. Každý víkend po Veľkej noci sa budete môcť stretnúť s „bezpečnostnými“ UNIQA hliadkami na vybraných čerpacích staniciach popri diaľničných úsekoch ciest. V každej UNIQA hliadke bude mechanik, ktorý vám skontroluje vašu brzdovú kvapalinu, vodu v ostrekovačoch či tlak v pneumatikách. A keďže za volantom záleží na okamihoch, na spomínaných čerpacích staniciach si budete môcť pochutnať na lahodnej káve od hostesiek a predísť tak neželanému mikrospánku. Domov môžete navyše odísť s osviežujúcou vôňou do auta. Dĺžka akcie je jeden mesiac so začiatkom v piatok po Veľkej noci 10. apríla 2015 a koncom v nedeľu 03. mája 2015.

Od polovice marca je nasadená aj pútavá televízna kampaň s imageovým spotom, ktorý na začiatku apríla doplní i produktový spot. 

Zdroje a foto: UNIQA poisťovňa, a. s.

Aktuálne správy

tlacove spravy left arrowtlacove spravy right arrow