19. september 2017. Konštantín. °C  drop down arrow
Svet financií jasne a pútavo
 

Bezproblémový servis pri havárii

NextFuture NextFuture NextFuture  4.6.2015 4.6.2015  

Dopravná nehoda je nepríjemná, no rovnako nepríjemné sú aj komplikácie, ktoré po nej musí vodič riešiť. Napríklad drahé odtiahnutie auta do servisu a každodenné komplikované dochádzanie do práce iným spôsobom. Ak vodič nemá uzatvorené havarijné poistenie a poškodí si auto, môže ho to vyjsť poriadne draho. Allianz – Slovenská poisťovňa preto svojim klientom k poisteniu vozidiel ponúka novú službu Môj servis, ktorá sa v prípade nehody o všetko postará.

Silný partner na cestách

Pracovníci Allianz – SP a jej zmluvných servisov sa v prípade každej poistnej udalosti snažia svojim klientom ponúknuť také služby, aby sa pri jej riešení mohli stopercentne spoľahnúť na širokú sieť približne 600 slovenských autorizovaných servisov. Allianz – SP tento rok na trh uviedla službu Môj servis, vďaka ktorej pri rozsiahlejšom poškodení auta poisťovňa zabezpečí jeho bezplatné odtiahnutie do autorizovaného servisu a klientovi poskytne náhradné vozidlo.

Z pohodlia domova

Dobrá správa pre vodičov je, že s nabúraným autom nemusia nikam chodiť. Technici prídu priamo k nim domov alebo do práce, tam im odovzdajú náhradné vozidlo, zoberú to poškodené a po zrealizovaní opráv v zmluvnom  servise doručia naspäť opravené vozidlo. A to všetko rýchlo a úplne zadarmo. „Samozrejme, ideálne by bolo, keby naši klienti službu Môj servis nikdy nemuseli využiť, ak ale už k dopravnej nehode dôjde, sme radi, že im vieme podať pomocnú ruku,“ hovorí Jozef Hrdý, riaditeľ odboru likvidácie poistných udalostí v Allianz – SP. K novej službe Môj servis je pripravené aj logo, nálepky, plagáty a letáky, ktoré využívajú servisy pri komunikácii s klientmi. Viac informácií o službe a nájdete na www.allianzsp.sk a na infolinke 0800 122 222.

Zdroje: Allianz - Slovenská poisťovňa, a. s.

Aktuálne správy

tlacove spravy left arrowtlacove spravy right arrow