24. september 2017. Ľuboš, Ľubor. °C  drop down arrow
Svet financií jasne a pútavo
 

Ľudia hlásia prvé škody, ktoré spôsobilo výdatné sneženie

NextFuture NextFuture NextFuture  3.2.2015 3.2.2015  

Klienti začínajú poisťovni Generali hlásiť škody, ktoré spôsobilo výdatné sneženie, ktorá sa prehnala Slovenskom koncom minulého týždňa. Spôsobené škody odhadujeme zatiaľ na viac ako 40-tisíc eur. Predpokladáme však, že škody budú postupne ešte narastať, ako budú klienti nahlasovať ďalšie poistné udalosti.

Najviac škôd eviduje poisťovňa Generali v okolí Bratislavy. Väčšinu z nich spôsobilo silné sneženie, keď vodiči dostali na neupravených cestách šmyk a narazili do áut stojacich pred nimi či dokonca do stĺpu elektrického vedenia. Zaznamenali sme aj prípad, keď vodičovi odtrhla časť umelohmotnej časti auta ľadová kryha či prípad, keď ľad z idúceho kamióna zasiahol čelné sklo osobného auta. Vyliaty potok tiež zničil v dome podlahy, poškodil murivo a znehodnotil v pivnici uložené zemiaky.

Poisťovňa Generali je klientom k dispozícii 24 hodín denne 7 dní v týždni, teda aj cez víkendy a sviatky na čísle 0850 111 117. Odporúčame klientom, aby poistnú udalosť nahlásili v čo najkratšom čase po jej vzniku, a to telefonicky, písomne na e-mailovú adresu erali.comia.sk@genregistrac alebo poštou na adresu Generali Poisťovňa, a. s., Lamačská cesta 3/A, 841 04 Bratislava.

Zdroj: TS Generali Poisťovňa, a. s.

Aktuálne správy

tlacove spravy left arrowtlacove spravy right arrow