20. november 2017. Félix. °C  drop down arrow
Svet financií jasne a pútavo
Quotes by TradingView
 

Najlepší európsky digitálny projekt internej komunikácie je zo Slovenska

NextFuture NextFuture NextFuture  18.11.2014 18.11.2014  

V Londýne vyhlásila Európska federácia asociácií internej komunikácie (FEIEA) projekt AllianzTV spoločnosti Allianz – Slovenská poisťovňa za najlepší digitálny projekt internej komunikácie európskej súťaže FEIEA Grand Prix 2014.

 

Asociácia pre internú komunikáciu (AICO) vyhlásila v júni tohto roka víťaza slovenského kola súťaže AICO Grand Prix 2014. V kategórii Online/Digital zvíťazila Allianz – Slovenská poisťovňa. Jej projekt AllianzTV následne postúpil do celoeurópskej súťaže FEIEA Grand Prix 2014 a získal v nej prvé miesto v kategórii Najlepší digitálny projekt internej komunikácie.

Do európskeho kola sa z národných kôl kvalifikovalo viac ako sto projektov, ktoré ďalej súťažili v 14 kategóriách. V súťaži sa hodnotí novátorstvo, kreativita a efektivita, pričom najviac bodov je možné získať pri preukázaní efektu projektu na ekonomickú výkonnosť danej firmy. „Víťazstvo AllianzTV je pre Slovensko obrovský úspech. Je dôkazom, že aj u nás máme podniky, kde je interná komunikácia strategickým partnerom a aktívne podporujú jej rozvoj,“ hovorí Martin Onofrej, prezident AICO a porotca FEIEA Grand Prix.

AllianzTV vysiela už viac ako 7 rokov, v najväčšej slovenskej poisťovni dopĺňa ostatné nástroje internej komunikácie, ako e-maily, časopisy a intranet. Počas svojej existencie získal projekt už niekoľko ocenení, toto je však doteraz najvýznamnejšie. „Víťazstvo pre nás znamená veľmi veľa. Podľa prieskumov je naša interná televízia pútavá a zrozumiteľná pre zamestnancov a sme radi, že si našu prácu všimla aj Európska federácia asociácií internej komunikácie,“ hovorí Katarína Schneiderová, vedúca oddelenia internej komunikácie v Allianz – Slovenskej poisťovni.

„Žiaľ, výsledky AICO Survey 2014 – prieskumu stavu internej komunikácie v slovenských a českých podnikoch jasne ukazujú, že v našom regióne je rozvoj internej komunikácie vo väčšine firiem na periférii záujmu. AllianzTV je skvelým príkladom na šírenie povedomia o obrovskom potenciáli, ktorý podnikom interná komunikácia dokáže poskytnúť,” dodáva Martin Onofrej.

Zdroj a Foto: TS ALLIANZ - SLOVENSKÁ POISŤOVŇA, A.S.

Aktuálne správy

tlacove spravy left arrowtlacove spravy right arrow